Ücretli Öğretmenler [ Önemli ]
*** Bakanlığımızca yeni sisteme geçilmiştir, yeni sistem gereği giderlerin önceden tespit edilerek ödenek talebinde bulunulacağından okulunuzca gönderilecek puantajların zamanında (her ayın en geç 25´ne kadar hafta sonu ve tatile denk gelmesi durumunda ise 25´i öncesi son resmi iş günü) ve eksiksiz olarak ulaştırılmasının sağlanması herhangi bir aksaklığa meydan vermemesi için bu konuda titiz davranılması gerekmektedir
*** Birden fazla okulda görevli ücretli öğretmenlerin puantaj kayıtları en fazla derse girdiği okul tarafından diğer okullardaki puantajlar ile birlikte düzenlenerek 2 nüsha (imzalı ve mühürlü) olacak şekilde gönderilecektir.
Not : Ders sayısı az olan okullar toplam puantajı düzenleyecek olan okula her ayın 23´ne kadar öğretmenlerin puantajların bildirmesi gerekmektedir.
*** Görevinden ayrılan Ücretli Öğretmenlerin ayrılış yazısı ve puantajı düzenlenerek aynı gün içerisinde kurumumuza bildirilecektir.
Not : Görevinden ayrılan Ücretli Öğretmen başka bir okulda göreve devam etmesi durumunda ayrılış yazsısında diğer okulda/okullarda göreve devam ettiği belirtilecek ve puantaj kayıtları toplam puantajı düzenleyecek okul tarafından kurumumuza bildirilecektir.
*** Halen kullandığınız Ücretli Öğretmen Ekders Puantajı yenilenerek adapazari.meb.gov.tr adresine bulunan Dökümanlar sayfasından indiriniz. Eski puantajları toner tasarrufu gereği değiştirmeniz tavsiye olunur.
Not : daha sonra Dökümanlar bölümünden de bulabilirsiniz.