SAKARYA ADAPAZARI İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İŞKUR TYP TEMİZLİK VE ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİ MAAŞ İŞLEMLERİ

İŞKUR TYP TEMİZLİK VE ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİ MAAŞ İŞLEMLERİ

İşkur kapsamında okul ve kurumlarımızda 01.10.2018 ve 22.10.2018 tarihlerinde işe başlatılan temizlik ve özel güvenlik görevlisi personelinin maaş ödemelerinde aksaklık yaşanmaması ve en hızlı şekilde ödemelerinin yapılabilmesi amacıyla aşağıda belirtilen hususların yerine getirilmesi gerekmektedir.

 

1-      İlçemiz tarafından her ayın sonunda İşkur çalışanlarının sabah-akşam giriş çıkış imzalarının bulunduğu İmza Devam Çizelgeleri (ISLAK İMZALI ASIL BELGE OLARAK) okul ve kurumlarından toplanacaktır.

 

2-      İmza Devam Çizelgeleri üzerinde yer alan tüm bölümler (Okul Adı / Çalışanın Adı Soyadı – TC No  vs)  Okul İdarecileri tarafından mutlaka doldurulmuş olacak ve bu belgeler Okul İdarecileri tarafından mutlaka imzalı ve mühürlü şekilde İlçemize teslim edilecektir.

3-      İmza Devam Çizelgelerinde sabah-akşam giriş çıkış imzaları mutlaka attırılmış olacak, imza eksikliği bulunan çizelgeler için; “İşe gelmemiş” değerlendirmesi yapılarak ücret kesintisi uygulanması gerekeceğinden eksik imzası bulunan günler için ; Okul İdaresi tarafından izin verilmiş ise çalışana ait izin dilekçesi, istirahat nedeniyle eksik imzası olması halinde istirahat rapor belgesinin mutlaka İmza Devam Çizelgesine eklenmiş olması ve imzası bulunmayan yerlerin işe gelmiş ise imzalarının tamamlatılması, İzin almış ise izinli, rapor almış ise rapor olarak yazılması gerekmektedir.

 

“Mazeretsiz olarak 1 gün dahi olsa işe gelmemesi İşten Çıkışının verilmesine sebep olacağından; bu şekilde yapılan devamsızlık durumunda ve konunun belgelendirilememesi halinde işten çıkışı verilecektir.

4-      İmza Devam çizelgeleri Temizlik ve Özel Güvenlik çalışanları olmak üzere 2 ayrı dosya halinde hazırlanacaktır.

5-      Ayrıca İşkur protokolü kapsamında çalışanlara verilecek  aylık eğitime ilişkin hazırlanan eğitim formları İlçemizde toplanacaktır; Eğitim ile ilgili İlçeniz tarafından hazırlanacak Aylık Eğitim Formu tek bir nüsha olarak aylık devam takip puantajı – aylık imza devam çizelgeleri ile birlikte gönderilecektir.

6-      İşkur İl Müdürlüğüne Aylık İmza Devam Çizelgelerinin kontrol edilmek üzere gönderilmesi ve Aylık maaş hak edişlerinin hazırlanması, maaş hesaplamalarının yapılması, İşkurdan maaş ödemesine ilişkin paranın hesabımıza aktarılması ve maaşların çalışanların hesaplarına aktarılması sürecinin en hızlı şekilde tamamlanabilmesi İlçemiz tarafından yukarıda belirtilen işlemlerin en hızlı şekilde yapılması bağlı olacaktır.

7-      Okulunuz tarafından teslim edilecek belgelerin geç  ulaşmasından kaynaklanacak gecikmeler sebebiyle 16 ilçede çalışan tüm İşkur çalışanlarının maaş ödemeleri aksayacağından okul ve kurum İdarecilerinin konuya gereken önemi göstermeleri konusunda mutlak suretle hassasiyet gösterilmelidir.

8-      Okulunuz tarafından Temizlik ve Özel Güvenlik TYP’leri için hazırlanan tüm belge ve dosyaların  ay sonu en geç 27-28’ine kadar tam ve eksiksiz olarak İlçe Müdürlüğümüz Atama büromuza teslim edilecektir.

 

TEMİZLİK GÖREVLİSİ TYP PORTAL NO: 261873

ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİSİ TYP PORTAL NO: 262092

 

TYP BAŞLANGIÇ TARİHİ: 01.10.2018 – 22.10.2018 (YEDEK KATILIMCI)

TYP BİTİŞ TARİHİ             : 28.06.2019

 

Karaosman Mah. Eski Hendek Cad. No79 Adapazarı / SAKARYA Adapazarı Kaymakamlığı Binası - 0 264 272 25 35 / 272 25 36 / 272 25 37

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.